zaterdag 3 januari 2009

We gaan!!



Vanmorgen is de laatste ochtend dat ik hier wakker werd door de vogeltjes en het ruizen van de bomen. De huiskat Chickey wilde niet verhuizen met Snoetje naar Managua en was uitgebroken deze week en hobbelt hier weer rond op zoek naar iemand die hem nog een hapje geeft. De koffers zijn ingepakt, en we hebben al afscheid genomen van de kinderen. Op Oudjaar kwam toch nog een verrassing met mooie gemaakte dingetjes en een certificaat van NPH. Ik kijk terug op een prachtig jaar, vol avonturen, mooie kinderen, nieuwe leerpunten, een nieuwe taal en een prachtige romantische plek om te wonen. Over een uurtje zwaaien we hier af en gaan we als vrijwilligers een laatste avond in Granada doorbrengen, en morgen vlieg ik met Cees naar de Corn-eilanden.
Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie steun , interesse en bemoedigingen, want die had ik ondertussen ook hard nodig.
Daaag Ometepe, dag lieve kinderen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Je bent gegaan....... En wat zal het straks weer even wennen zijn en raar zijn, zo terug in Nederland! Je hebt in ieder geval een topprestatie geleverd in NPH Nicaragua en ik ben trots op je! Je opvolgster staat alweer te trappelen, dus daar hoef je je niet druk over te maken. Jouw en mijn werk worden mooi doorgezet!! Geniet van je laatste dagen op Corn islands en tot snel!!! xxx Anne