zaterdag 19 januari 2008

in de bus

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Liselot!
Geweldig daar he! Ik heb in mei 4 weekjes in Casa Asis geholpen. Echt een fantastische tijd was dat. In juli kom ik weer je kant uit, dit keer samen met mijn ouders en zusje. Het land en zijn inwoners heeft me zo geraakt dat ik dit zeker ook aan mijn familie wil laten zien. Ik ben madrina van de twee (service) meiden die in casa asis werken. Namelijk Karla en Mirna. Als je ze ziet wil je ze dan de hartelijke groeten van me doen. Ik mail ook af en toe met ze maar dit gaat nogal moeizaam vanwege de taal. Een beetje spaans brabbelen vind ik een stuk makkelijker dan schrijven.
Mocht je nog iets nodig hebben uit Nederland dan geef maar een gil, ik neem het graag voor je mee tegen de tijd dat ik ga. Ik blijf je blog volgen.
Heel veel plezier daar. gr Marisa(25, leerkracht basisonderwijs, Nijmegen)
Je mag me altijd mailen: m2marisa@hotmail.com