vrijdag 1 februari 2008


het eindresultaat:

3 opmerkingen:

karin zei

Ha die Liselot,
Heb je webblog gelezen en bekeken zie er werkelijk geweldig uit daar soort van paradijs de natuur,als je het moeilijk hebt net als deze kinderen is het toch fijn dat je in zón paradijselijke omgeving mag verblijven ipv een achterbuurt of zo.
Leuk dat jullie project ook een succes is en dat mensen zo spontaan reageren.
Hartelijke groet uit Frankrijk en ik blijf de ontwikkelingen volgen wens je alle goeds Karin ( zus Petra)

Marieke zei

Hai Liselot,

Wat ziet dat er super uit allemaal! Ik kan mij voorstellen dat je op je plekkie zit daar! Hier gaat alles zijn gangetje; we hebben net weer een fouilleringsactie achter de rug, de proefexamens zijn vorige week geweest en in het Transferium loopt alles lekker vol. Mijn extra taken zitten er bijna op, de nieuwe staf komt eraan! Ik ben vrijdag met de rest van de trans.collega's naar een toneelstuk over alcohol en drugsmisbruik geweest; even kijken of het wat voor onze kids is. Hopelijk kunnen we het schoolbreed reserveren; lijkt mij wel wat! Ach ja, ook in het zmok werkt kunst misschien wel!! Veel plezier daar, groetjes van je ex-collega's en van mij natuurlijk! Liefs Marieke.

Anoniem zei

GEWELDIG!!!!! Al zeg ik het zelf........ leuk stukje op je weblog Liselot en bedankt voor de super samenwerking de afgelopen dagen voor dit project! Dikke zoen