zaterdag 8 december 2007

Ik hou het hier wel een maandje uit








Een paar dagen lijken snel een paar weken hier, want ze beginnen vroeg, mas temprano. Er zit geen glas in de ramen van de huizen, dus je hoort alles op straat. Dus ook de papagaai van de buren die om 5 uur HOLA HOLA begint te roepen, en de gezellige haan, en de jongentjes die met vuurwerk spelen in de achteruin. Ik zag er tegenop maar vroeg opstaan is hier niet zo moeilijk. Ik heb net een poging gedaan wat foto´s bij het blog te zetten,en uiteindelijk is dat gelukt!
De spaanse lessen zijn redelijk ontspannen, je hebt 1 op 1 onderwijs, en als het binnen te warm is ga je gewoon met je docent naar een strandtentje. ´sMiddags zijn er vaak excursies, best aardig, zie je wat van de omgeving en de cultuur. Vandaag is het zaterdag en doe ik even weinig, behalve het huisje poetsen want daar hebben ze hier in Nicaragua geen kaas van gegeten, alles is echt GOOR. Samen met mijn Amerikaanse collega student hebben we de kakkerlakken laten schrikken!
Maar ik hou het hier heus wel een maandje uit.

4 opmerkingen:

Haken met Carla zei

joehoe.....gewelig om te lezen allemaal. Je kan leuk schrijven Liselot. Ik zie het allemaal voor me. Wouw, hoop echt dat het goed met je gaat! Mooie foto's.
Brengt bij mij ook herinneringen naar boven. Die kleuren, de mensen, het tempo...hahaha
Succes met het spaans!
Ik denk en bid voor jou!! Dat je gewoon lekker gezond blijft, je goed blijft voelen en bovenal dat je zal genieten van alles.
Hier gaat alles goed. Heb gehoord dat je even hebt gechat met mijn mannetje...hahah
Ben zit op zwemles....op mijn werk maak ik ook van alles mee en verder weinig te melden.
Doei lieve Liselot!
Carlita....(zo noemende me ze in Mexico)

SomethingElse zei

lieve liselot! Wat een leuke blog! Ben benieuwd naar je komende avonturen! Ik zei toch dat vroeg opstaan niet zo erg is als het zo lekker warm is?! Terwijl de regen hier al bijna een week met bakken uit de lucht valt en de wind snijdend koud is heb jij het over strandtentjes......grrr...:) :) :)
Als je tijd hebt lees ook mijn blog....:) Enne...waar kan ik je banknummer vinden??
Liefs Else
ps. we zullen vanav voor je bidden op de bijbelstuud. Ik moet em vanav doen, dus daar zorg ik voor!! Kus kus!

Anoniem zei

aaaghh, kakkerlakken....die kraken zo lekker onder je slippers...

Unknown zei

Leuke foto's!
Je komt helemaal in de sfeer, ook al
gaat het vannacht vriezen hier!
Misschien ga je de elfstedentocht wel
missen...
Je kan de kakkerlakken ook roosteren,
schijnt best wel gezond te zijn.
Zo ik ga even Manu Chao opzetten,
en naar je foto's kijken
groet,
Paul.