donderdag 13 december 2007

Het ecologische gebouw

1 opmerking:

Marieke zei

Hai lieve Liselot,
Ik zat achter de computer, uitkijkend op het stadhuis en jouw eigen huisje in Weesp en kreeg toen opeens je berichtje vanuit verwegnistan! Leuk om je verhalen en foto's te zien, je zit meteen in een heel andere wereld! Hier in Nederland gaat alles z'n gangetje; we hebben gisteren op school de kerstboom opgetuigd, de klas is helemaal gezellig. De eerste leerlingen uit jouw oude klas vroegen al of ze bij ons in Transferium mochten zitten. Verder is het koud geworden, a.s. dinsdag wordt het 's nachts -6C, dus wie weet kunnen we binnenkort schaatsen. Heeft jouw uitje met de kids nog geholpen ook!! Haha!Straks ga ik even naar de kerstmarkt in Weesp, tja dat mis je ook, maar je beleeft daar genoeg denk ik zo. Gaat alles goed met de taal? Ik wens je veel succes en ik volg je weblog!! Liefs vanuit Weesp, Marieke.